Lite babbel osv

Okej, jag ska göra en ny novell men jag vill hinna tänka igenom den ordentligt innan jag startar så det kommer att ta sin tid innan jag  lägger upp några kapitel. Jag är superglad och nöjd över att det faktiskt finns några som läste min tidigare story och vill tacka stort för det. Sedan så vet ni kanske min förkärlek till Niall så om jag känner mig själv rätt så kommer den nog att handla om honom igen :>
Sedan om ni vill så kan ni ju skriva vad ni tycker fattades i den tidigare novellen som jag borde tänka på i denna. Om ni märkte det så ville jag inte hoppa från en persons pov. till någon annans för att jag personligen lätt tappar bort mig när jag läser och glömmer av i vems hjärna jag befinner mig, om ni förstår vad jag menar.. Tycker ni att det var bra så som jag gjorde? att det var från ens pov eller i från ingens, eller blir det kanske ännu rörigare? Och det är samma sak med att killarna får prata på engelska vilket jag tycker är jätte viktigt, även om det tar lite längre tid att skriva, men nu är det ju inte jag som ska läsa den utan ni så om ni tycker det är svårt eller jobbigt så kanske jag ska sluta? Enligt mig så tappar berättelsen trovärdighet om dom skulle prata på svenska (plus att det är awesome övning för mig att skriva på engelska) men det är som sagt inte jag som läser den utan jag bara skriver.. Sedan kanske ni har önskemål? Shoot säger jag bara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0